Journalist, kommunikator og underviser

Skal du blive bedre til at skrive?

At skrive er fantastisk. Afhængighedsskabende, befriende og underholdene – hvis du spørger mig.

Synes du, det er besværligt eller svært at finde de rette ord og vanskeligt at gøre det kort?

Du kan lære det. Lære at blive bedre til at finde de rigtige ord og fortællingen, så du kan skabe et helstøbt billede i ord og brand. 

Tilmeld dig mit nyhedsbrev, så får du jævnligt gode råd og vejledning til at skrive og skabe et stærkt brand. 

Fordi ord kan så meget. Orientere, informere, forarge, overraske, give eftertanke, chokere, sælge og give perspektiv- Blandt andet. Så lad os bruge dem. Skamløst… 🙂

Få gode råd, materiale og viden om kommunikation og branding.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her, så er du et skidt tættere på, hvordan du skal få det sagt.

Bogstaver rykker

Ord og sprog er min hobby og mit arbejde. Jeg har altid skrevet amok, i folkeskolen blandt andet lange digte op og ned ad mine bukser, nyhedsmagasin til familien og senere på avis blandt andet. Det handlede også om sprog, da jeg underviste spaniere i italiensk på et spansk konservatorium, danske fruer i italiensk på sprogskole og flygtninge i dansk og erhvervsfolk i formidling og branding.

Jeg skrevet artikler, pressemeddelelser, hjemmesidetekster og SoMe posts (blandt andet) i et utal af versioner omhandlende forskelligartede emner. Jeg har været omkring utallige magasinnoveller til bøger i forskellige genrer og faktion i min bæredygtighedsguide.

Glæde er at gøre andre glade

Jeg har rådgivet et væld af virksomheder og skrevet kilometervis af tekster til virksomheders websites, pressemeddelelser og brochurer blandt andet som partner i marketing og kommunikationsvirksomheden Sitemee.

Jeg holder af at sætte fingeren, der, hvor det halter. For så sker der noget, det gør en forskel, og vi kan mærke det. Og det gælder alt fra rådgivning af virksomheders standpunkt til romaner.
Derfor er jeg vild med at arbejde med kernen. Min egen og andres, f.eks. med strategier på de sociale medier og brandingtekster – men også i fiktionen hvor alt det, der er svært, ligesom i livet, er alt det, der rykker og er interessant.